Algemene voorwaarden


LEER

 

Leer

Alle LISZ BAGS producten worden gemaakt van 100% rundleer. Leer is een natuurlijk product; ieder litteken, rimpel en stretchmark kunnen gezien worden als bijzondere kenmerken en maakt elke LISZ BAGS daardoor uniek.

 

RUILEN EN RETOURNEREN

 

Ruilen en Retourneren
Gekochte producten mogen uiterlijk binnen 7 werkdagen na aflevering worden geruild of geretourneerd. Na dit termijn is retourneren of ruilen niet meer mogelijk en is de aankoop definitief. Je dient via e-mail binnen 4 dagen na levering aan ons bekend te maken welk product je wilt ruilen of retourneren.

 

Ruil- en Retourprocedure

Je kunt jouw mail sturen naar: info@liszbags.com. Graag verzoeken wij je in jouw email de volgende gegevens te vermelden:

  • Het gewenste product voor retour of ruil.
  • Jouw naam.
  • Afleveradres.
  • De reden voor retour of ruil.

Na ontvangst van jouw bericht ontvang je van ons per e-mail een retourformulier. Graag verzoeken wij je vriendelijk dit formulier uit te printen en toe te voegen bij de retourverpakking. Retourontvangsten zonder retourformulier zullen door ons niet worden geaccepteerd. Na correct ontvangst van het retourproduct wordt het aankoopbedrag binnen 14 dagen op jouw rekening overgemaakt. Bij retour van een product neemt LISZ BAGS geen verzendkosten voor haar rekening. Als je een product wilt ruilen, neemt LISZ BAGS eenmalig de verzendkosten voor haar rekening.

 

Ruil- en Retourvoorwaarden
De onderstaande voorwaarden gelden voor het retourneren of ruilen:

  • Retourneren uitsluitend per post binnen 7 werkdagen na leverdatum.
  • Het product is ongedragen.
  • Het product zit in de originele verpakking met het bijhorende materiaal.
  • Er zijn geen beschadigingen en/of vlekken op het product aanwezig.
  • Er is niet geprobeerd een gebrek te herstellen.
  • Het verzendrisico en de kosten van het retourneren zijn voor de koper. LISZ BAGS raadt de koper aan om de retourzending van het product via aangetekende post te versturen.
  • Een verkeerd geleverd product ontvangen wij graag retour. Kosten hiervan zullen voor rekening zijn van LISZ BAGS.
  • Onvoldoende of niet gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet aangenomen.
  • Product- en/of leveringsfouten dienen binnen 3 dagen na levering met omschrijving aan ons gemeld te worden.
  • Indien niet aan onze ruil- en retourvoorwaarden is voldaan, dan behouden wij ons het recht om zendingen aan je terug te sturen en je de verzendkosten in rekening te brengen.

GARANTIE EN AANSPRAKELIJKHEID

 

Garantie

LISZ BAGS garandeert dat de geleverde artikelen voldoen aan de gebruikelijke eisen en normen die daaraan gesteld kunnen worden en vrij zijn van gebreken.

De afleverbon dient als garantiebewijs.

In geval van een gebrek zal LISZ BAGS het artikel kosteloos omruilen of herstellen.

Er kan geen aanspraak worden gemaakt op garantie als gevolg van normale beschadiging, slijtage, opzet en/of nalatigheid.

De hierboven genoemde garantie geldt gedurende een periode van 90 dagen na levering.

 

Aansprakelijkheid

Aansprakelijkheid van LISZ BAGS uit hoofde van een ondeugdelijke levering is in alle gevallen beperkt tot (alleen) het vervangen of herstellen van het artikel of tot het terugbetalen van ten hoogste het aankoopbedrag.

LISZ BAGS aanvaardt geen aansprakelijkheid voor schade als gevolg van wassen of andere vormen van behandelingen aan het geleverde artikel.

LISZ BAGS aanvaardt uitdrukkelijk geen enkele claim inzake gevolgschade in welke vorm dan ook.

LISZ BAGS is niet aansprakelijk voor schade als gevolg van door derden begane opzet, schuld, nalatigheid of onoordeelkundig gebruik.

Op alle rechtsbetrekkingen tussen jou en LISZ BAGS is uitsluitend Nederlands recht van toepassing, ook indien aan een verbintenis geheel of gedeeltelijk uitvoering in het buitenland wordt gegeven of indien je in het buitenland woont.

 

Klachten

LISZ BAGS neemt iedere klacht serieus. Ben je niet tevreden over een door ons geleverd product en/of onze dienstverlening? Neem dan gerust contact met ons op via: info@liszbags.com. Wij zullen jouw klacht direct in behandeling nemen, uiteraard nemen wij daarna zo spoedig mogelijk contact met je op.

 

PRIVACYBELEID

 

Privacybeleid

LISZ BAGS respecteert de privacy van de gebruikers van haar website. Door het aanmelden als nieuwe klant verleen je LISZ BAGS toestemming de gevraagde gegevens op te slaan. De persoonlijke informatie behandelt LISZ BAGS vertrouwelijk en wordt uitsluitend gebruikt om jouw bestelling zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Door het aanmelden voor de nieuwsbrief van LISZ BAGS verleen je toestemming om jouw persoonlijke gegevens en e-mail adres op te slaan om je in de toekomst te informeren over activiteiten en aanbiedingen van LISZ BAGS. Persoonlijke informatie wordt onder geen enkele voorwaarde aan derden verstrekt, tenzij noodzakelijk ter uitvoering van jouw bestelling of op grond van een wettelijk voorschrift.


BETALINGEN


Betalen met iDEAL

Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk jouw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat je direct koppelt aan jouw internet bankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoef je, je niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maak je gebruik van internet bankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kan je direct met iDEAL betalen. Je rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internet betaalomgeving van jouw eigen bank.

 

LEVERINGSCONDITIES

 

Levering via PostNL

LISZ BAGS verstuurt alle pakketten aangetekend met PostNL Pakketservice. Wij streven ernaar jouw bestelling zo snel mogelijk te verzenden onder de volgende voorwaarden:

  • Verzending binnen 5 werkdagen.
  • Bezorging 6 dagen per week, zondag uitgesloten.
  • Gratis tweede leveringspoging bij niet-thuis.
  • Wanneer aflevering niet mogelijk is, dan laat PostNL een afhaalbericht achter in jouw brievenbus.

Vertraagde levering

Bij vertraagde levering nemen wij binnen 5 werkdagen contact met je op.

 

VEEL GESTELDE VRAGEN

 

Kan het leer tegen regen?

Ik adviseer om het leer regelmatig te behandelen met een behandelingsmiddel tegen regen (leerspray). De schoenmaker of een schoenenwinkel kan het beste adviseren wel middel geschikt is. Bij alle klachten ontstaan door het gebruikte middel ligt de aansprakelijkheid bij de fabrikant van het middel en niet bij LISZ BAGS.

 

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

In Nederland kun je jouw bestelling binnen 7 werkdagen verwachten. Je ontvangt een Track and Trace nummer zodra jouw pakket is verzonden. Hiermee kun je jouw pakket te allen tijde traceren. Wanneer je jouw bestelling niet binnen deze termijn ontvangt, neem dan graag contact met ons op.


Zullen niet voorradige producten weer op voorraad komen?

Ieder LISZ BAGS product wordt volledig met de hand gemaakt. Dit unieke en duurzame proces kan ervoor zorgen dat er soms producten niet op voorraad zijn. Wanneer een product niet op voorraad is, plaats dan gerust jouw bestelling. Wij zorgen dan dat je op onze reserveringslijst komt te staan. Wij zorgen dat het door jouw gereserveerde product bij LISZ BAGS (binnen een termijn van 8 weken) jouw kant opkomt.

 

Kan ik mijn bestelling terugsturen?

Gekochte producten mogen uiterlijk binnen 7 werkdagen na aflevering worden geruild of geretourneerd. Je dient via e-mail binnen 4 dagen na levering aan ons bekend te maken welk product je wilt ruilen of retourneren.


Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?

Wanneer je jouw bestelling wilt terugsturen, stuur dan een email naar: info@liszbags.com. Graag verzoeken wij je in jouw email de volgende gegevens te vermelden:

  • Het gewenste product voor retour of ruil.
  • Jouw naam.
  • Afleveradres.
  • De reden voor retour of ruil.
  • Na ontvangst van jouw e-mail ontvang je van ons een retourformulier per e-mail.
  • Graag verzoeken wij je vriendelijk dit formulier uit te printen en toe te voegen bij de retourverpakking. Retourontvangsten zonder retourformulier zullen door ons niet worden geaccepteerd. Na correcte ontvangst van de retourzending wordt het aankoopbedrag uiterlijk binnen 14 dagen op uw rekening overgemaakt. Bij ruiling van een product neemt LISZ BAGS eenmalig de verzendkosten voor haar rekening.

Hoe kan ik de klantenservice contacten?

U kunt de klantenservice van LISZ BAGS contacten via: info@liszbags.com. U ontvangt dan dezelfde dag nog van ons een reactie terug.


Hoe kan ik betalen?

Veilig en gemakkelijk betalen staat bij LISZ BAGS voorop. LISZ BAGS accepteert online betaling via iDEAL.
Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk jouw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat je direct koppelt aan jouw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoef je, je niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maak je gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kan je direct met iDEAL betalen. Je rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van jouw eigen bank.